ZAPROSZENIE

ZAPRASZAM

Serdecznie zapraszam na kontynuację Pchełek i perełekhttp://pchelkiiperelki2.blogspot.com/
gdzie mozna pozbywać się towarów bez ograniczeń cenowych.

Mam tylko do Was prośbę. W ETYKIETACH proszę nie wpisywać np: tkanina, poszwa, dekoracje, tylko wpisać swój nick. Może chociaż tutaj zachowamy porządek


Jeszcze jedna sprawa: proszę usuwać posty, w których artykuły zostały sprzedane, bądź wycofane( w przeciwnym razie będę usuwać je sama)



sobota, 22 marca 2014

MEL BY MELISSA model POP V BLACK

Mam do sprzedania balerinki MEL BY MELISSA model POP V BLACK, rozmiar 38
Długość wkładki 24 cm
ORYGINALNE

Balerinki kupiłam w jednym ze sklepów internetowych (na życzenie mogę wysłać zdjęcie listu przewozowego z potwierdzeniem). Buty otrzymałam w tym tygodniu, bodajże w poniedziałek, przymierzałam w domu i wydawały się dobre. W czwartek 20 marca wyszłam w nich pierwszy i ostatni raz, bo okazało się, że są niestety zdecydowanie za małe i jestem zmuszona je sprzedać.

Buty rzeczywiście pachną!! :)

Cena to 100zł w tym jest już koszt przesyłki

Zainteresowane osoby proszę o mail: romantyczna.kobieta89@gmail.com





Brak komentarzy: