ZAPROSZENIE

ZAPRASZAM

Serdecznie zapraszam na kontynuację Pchełek i perełekhttp://pchelkiiperelki2.blogspot.com/
gdzie mozna pozbywać się towarów bez ograniczeń cenowych.

Mam tylko do Was prośbę. W ETYKIETACH proszę nie wpisywać np: tkanina, poszwa, dekoracje, tylko wpisać swój nick. Może chociaż tutaj zachowamy porządek


Jeszcze jedna sprawa: proszę usuwać posty, w których artykuły zostały sprzedane, bądź wycofane( w przeciwnym razie będę usuwać je sama)



środa, 18 maja 2011

Lampy z gliny

Witam!!!
Mam do sprzedania dwie lampy z gliny podwójnie wypalane.
Lampy- żyrandole robiłam własnoręcznie stylizowane są na stare, przecierane i niezbyt mocno szkliwione. Są matowe i "stare". Lampy nieznacznie różnią się od siebie, bo to ręczna robota ;-)
Żyrandole zawierają kabelki i to coś w co się wręca żarówki ;-) Wybaczcie, nie wiem jak to się nazywa.
Lampy sprzedaję, ponieważ zmieniłam oświetlenie nad stołem.
Nikt nie ma takich drugich!
Wymiary to około szerokość: 16-17cm
Wysokość z plastikowym czymś na żarówki: 12 cm

Jeśli jesteś zainteresowana (zainteresowany) zakupem, proszę o pozostawienie komentarza oraz o kontakt na mój e-mail: aguszka2@o2.pl

Sprzedaję komplet za 80zł

Koszt przesyłki: 15 zł





Brak komentarzy: